30.11.07

Herkkuja! Lankaa! Lomaa! Ihanaa!! - Goodies! Yarn! Holiday! Hooray!!

Hain pakettini postista tänään ja se oli se minkä arvasinkin, eli viimeinen lahja Secret Pal 11-kierroksella. Ja olipa lahja. Olin niin innoissani että unohdin ottaa kuvan alkutilanteesta, mutta tässä tilanne pikkupakettien avaamisen jälkeen.



I got my package today, and yes, it was as I suspected the last sp11 gift. And what a gift it was. In my frenzy to get it opened I forgot to take a photo before I opened all the individually wrapped packages but here's the situation straight after.

- -

Lahjojani oli Diane Alaskasta. Siispä pakettikin oli kovin alaskahenkinen - ja kiinnostava. Sain Ghirardellin suklaata (tämä ei ole Alaskalaista mutta hyvää), joulupukkinenäliinoja, huulirasvaa (Alaskasta) ja pari saippuaa jossa on peräti lunta Alaskasta. Eksoottista. Saippua on varmasti hyvää.

My sp was Diane from Alaska. So the package was very Alaskan - and interesting. I got Ghirardelli chocolate (not from Alaska but good nonetheless), santa tissues, some Alaskan lip balm and soap, with Alaskan snow in them. Exotic. It must be good soap then.

- -

Ja Arctic Lace-kirjan ja lankaa. Kaksi tummaa kerää ovat alaskalaista kashmiria, valittelen huonoa kuvaa mutta väri on muutenkin hiukan vaikea kuvattava, sellainen rusehtavan lila meleerattu. Sitä on noin 440 jaardia, vähän yli 55 g - ehkä em. kirja voisi olla hyödyksi mallinetsinnässä? Ja kerä joulunpunaista Lion Brandin puuvillalankaa ja teemapuikot.

And I got Arctic Lace book and yarn. The two dark balls are Alaskan kashmir. Sorry about the bad photo but the yarn in question is quite hard to photograph. The colour is best described as brownish violet. There's about 440 yards of it, 2 oz. I'm thinking the book they're on might help me with the pattern. And I got a ball of christmas red Lion Brand cotton and theme needles.

- -

Jaa niin mitkä teemapuikot? No jouluteema tietenkin. Tässäpä lähikuva, joulupukki ja -muorihan ne siinä. Söötit mokomat.


What theme, you say? Well, Christmas of course. Here's a closeup. Santa and his Mrs. And cute little things they are.

- -

Kortin mukana oli vielä tämmöinen. Kokoontaitettava...ööö...lumisadepallo. Kaunis. Kiitoksia kivoista lahjoista Dianelle! Niitä oli aina mukava odottaa. On hiukan haikeaa että se on jo ohi. Itsekin laitoin viimeisen lahjan eteenpäin tällä viikolla.

And with the card I found this. A fold-away snow globe. It's beautiful. Thank you for the lovely gifts, Diane! They were always nice surprises. It's a bit sad that it's over, this round I mean. I sent my last gift onwards this week too.

- -

Mutta asiasta toiseen. Valmistelut on tehty. Vietän seuraavat 11 yötä matkalla, matkakohteena tämä ja Malediivit siis. Olen valmis (ei narubikinejä minulle).

But on to another matter. I'm going to be gone for the next 11 nights and I'm going here. Maldives that is. I'm ready (no string bikinis for me).

3 comments:

Anonymous said...

Hello Pal!

Maybe one day I will travel to Finland and you may come to Alaska...=)

I thought those needles were very cute from your pal in North Pole Alaska.

Have a great, warm holiday! I can't wait to see the pictures!

Diane in Alaska

verano said...

Kiva paketti ja erityisen hauskat puikot :)

Hanna said...

Upea paketti, minäkin odottelen omaani, josko se huomenna tulisi. Mukavaa lomaa!