2.10.07

Namusia! - Goodies!

Eilen oli hyvä päivä. Ostin uudet kengät ja ehdin vielä jumppaankin (vaihteeksi jotain hieman naisellisempaa).


Yesterday was a good day. I bought a pair of shoes and still managed to be on time at the gym (something a bit more feminine for a change).

- -

Mutta ei siinä vielä kaikki. Kotona lattialla odotti kaunis kukkakuosinen kirjekuori jonka sisällä olivat nämä. Sekä hiukan suklaata ja kovia piparminttukarkkeja. Ne eivät mahtuneet kuvaan, koska söin suklaat heti (röyh) ja piparminttunapit eivät enää olleet kääreessään (mutta niitä sentään en syönyt heti). Mutta muuten siellä oli siis uusin Interweave Knits-lehti, vyyhti sukkalankaa (Zenstring Bambewe väriä Amethyst, 60% merinoa, 30% babmua ja 10% nailonia), kiva kortti (neulojalle neuloja totta kai), Knitpicksin puupuikot ja purkista löytyy bee bar - tavallaan kiinteä vartalovoide.

Ihana paketti, kiitos salaiselle ystävälle! Lanka on todella kauniin väristä ja pehmeää - tekisi mieli heti aloittaa siitä sukat, ja noita Knitpicksin puikkoja olinkin vähän silmäillyt. Ja täytyy sanoa, se todellakin ovat paljon kauniimmat luonnossa. Mehiläispuikko menee kyllä heti käyttöön kuvia kantapäitäni sulostuttamaan. Mutta, täytyy sanoa, että tämän ansiosta kiinnostukseni tavallisiin sukkalankoihin vähenee kyllä kovasti.


But that is not all. When I got home after the dance session, I found a lovely floral-print envelope waiting for me. My Secret Pal had sent me another gift. There were also some chocolate inside, but they didn't make their way into the picture since I ate them straight away, and also some hard peppermint candy, but since they were not in the package by this time I left them out too (and no, I did not eat them straight away). But what got into the photo is this: the latest Interweave knits, a skein of lovely sock yarn (Zenstring Bambewe in Amethyst, 60% merino, 30% bamboo, 10% nylon), a cute card (a knitter for a knitter), a set of Knitpick's Harmony dpns and in the yar is a bee bar - sort of like a solid body lotion.

Lovely packet, thanks so much SP! The yarn has really beautiful colours and it is so soft - I'd like to start knitting it straight away and I had been eyeing the Knitpicks needles. Now I can try them, and I must say, the colours are much nicer than it seems by looking at the website. The bee bar came in handy since I have quiet dry feet. Though, I must say, thanks to this my interest in normal sock yarns is even less than it was before.

5 comments:

Newly Knitting said...

I'm so glad that the package made it safe and sound! I am planning on one more package before the swap ends!!!

verano said...

Onpa vaan hienot kengät ;)

Anonymous said...

Kengät on ihanat! Sovittelin ja kuolasin noita ruskeana, mutten kuitenkaan raaskinut ostaa.

Kati E said...

Kivat kengät. :)

AnneV said...

Wooah! Onpahan nappaskengät! Tunnustan, oon kade. (pitäisköhän kans pläjäyttää blogiin pitkästä aikaa kenkäkuvia?)