6.11.05

Otsikko tähän - Insert a title

Täällä on neulottu, o-on. Ja tässä on todiste: taikajakun vartalo-osa on valmis ja aloitin tänään toista hihaa. Hyvänä puolena tässä voi pitää sitä, että jos jakusta tulee syystä tai toisesta omituinen, niin voin aina purkaa hihat, laittaa tekeleen puoliksi ja tehdä siitä vetävän hameen.



Yes, I've been knitting here, reallyI have. And here's the proof: the body part of the magic cardi is finished and I even started on a sleeve today. A good side to this is that if for some reason or another the cardi would turn out to be weird I can always rip the sleeves, cut the body-part in half and make it into a funky skirt.

- -

Ugh, olen taistellut massiivista tiskivuorta vastaan. Meillä oli eilen vieraita kylässä...siis, pidän vieraista, ne ovat mukavia, mutta tiskit jälkeenpäin...ugh! Ja ei, meillä ei ole tiskikonetta selvästikään. Ja joku nimeltämainitsematon lähti Lontooseen ja jätti kaikki tiskit minulle...odotan hyviä tuliaisia!

Mutta nyt on dilemma: mitä tehdä huomenna? Tekisi mieli mennä kaupungille tuhlaamaan rahaa, mutta toisaalta voisin mennä punttisalille hikoilemaan ja sen jälkeen harrastaa siivoamista ja tiskaamista. Jaa-ah, vaikea valinta, etten sanoisi.

- -

Ugh, I've been dealing with a massive mountain of dishes today. We had some friends over yesterday...don't get me wrong, I like guests but the dishes afterwards...ugh! And no, we obviously don't have a dishwasher. And someone whose name won't be mentioned went to London and left all the dishes to me...I expect nice gifts!

Now I have a dilemma: what to do tomorrow? I'd like to go to the city to spend some money but on the other hand I could go and sweat at the gym and after that I could vacuum the flat and do some more dishes. Well, a tough choice, I'd say.


1 comment:

Kristel said...

Mitäs jos menisit ensin kaupungille tuhlaamaan rahaa niin että hiki tulee, skippaisit punttisalin ja menisit sitten kotiin siivoamaan? ;)